Viking actief bij Zuidervaart Regatta

In het weekend van 24 en 25 juni werd in Zaandam de Internationale Zuidervaart Regatta gevaren. Uiteraard was ook Viking hier weer met een ploeg aanwezig. Voor Chiara was het haar eerste wedstrijd en dat ging al best goed! Steve, Clenn en Scarlett beginnen al wat meer wedstrijdervaring te krijgen. Clenn wist in een gecombineerde K4 over 200m zelfs een medaille te behalen. Ook Scarlett voer samen met Iris in een samengestelde K4 naar medaillewinst. Naomy is dit seizoen al erg vooruit gegaan. Bart ging ook lekker en was na de langebaan helemaal op! Daan maakte er een soort triatlon van door vlak voor de start van de 500m gehaast op zijn fiets aan te komen scheuren, maar gelukkig knoopte hij er geen zwempartij aan vast. Pier was weer sterk bezig en voer bij de senioren naar een tweede plaats op de langebaan.

Al met al was het een geslaagd weekend waar de Vikingers weer met veel plezier gevaren hebben.

Kijk voor meer foto’s van de Zuidervaart Regatta op fontaine.home.xs4all.nl/kano/2017/zuidervaart2