Spetterende kanocursus!

Komende week leren kanoën, op en in het water met het heerlijke tropische weer? Kom dan naar de spetterende kanoweek van kanovereniging Viking!

In de laatste week (10-14 augustus) van de zomervakantie organiseert Kanovereniging Viking een zomer kanokamp. In 5 ochtenden of middagen leer je de basis van het kanoën. Met veel varen en vooral veel lol. Aan het eind van de week sluiten we af met het kano-examen voor je A-diploma; het bewijs dat je écht kan kanoën.

Voor jeugd van 10 t/m 14 jaar, zwemdiploma verplicht! Van 9:30-11:30 (nog 1 plek beschikbaar, mail hiervoor naar jeugd@kvviking.nl) en ‘s middags van  12.30-14.30 bij Kanovereniging Viking, Vikingpad 40 (sportpark Kadoelen), Amsterdam Noord.

Aanmelden uiterlijk zondag 18:00!
Aanmelden graag via https://forms.gle/AT7VPDKPmUeZinnVA

Voor meer informatie mail naar jeugd@kvviking.nl. Wees op tijd met aanmelden, bij 20 deelnemers is de cursus vol.
(‘s ochtends nog 1 plek beschikbaar, ‘s middags nog 9 plekken vrij)

De kosten voor de week cursussen bedragen €35,- per kind voor 5 dagdelen (ochtenden of middagen) en €30,- voor elk volgend kind uit hetzelfde gezin.