Informatie voor nieuwe leden

Viking Informatie

De Viking is te vinden op sportpark Kadoelen in Amsterdam Noord.
K.V.Viking
Vikingpad 40
1034 VG Amsterdam
E-mail: bestuur@kvviking.nl
internet: https://www.kvviking.nl

Iedere woensdag is het clubavond. Dan is het gezellig en meestal lekker druk tot laat op de avond. We beginnen dan om 19:00 met varen tot ongeveer 20:30. Als je vragen hebt kan je langskomen op woensdag of een emailtje sturen.
Het bestuur van de Viking staat natuurlijk altijd voor je klaar.

Voor meer informatie over kanoen bij de Viking en alles wat daarbij hoort, hebben wij een speciale folder. Deze kan je op het clubhuis ophalen.

Nieuw jeugdleden

Iedere woensdagavond om 19:00 is er een les voor beginners. Indien je graag eens vrijblijvend wil komen proberen kan dat. Stuur een mailtje met daarin je naam, leeftijd en telefoonnummer naar: jeugd@kvviking.nl Je krijgt dan een bevestiging met alle benodigde informatie. Gaat het varen een beetje dan kan je gelijk mee met de jeugd, bij trainers Samantha, Julia, Naomy en Pier. Spelletjes op (en soms in) het water, vaartechniek, overstappen op het water en een hoop lol. Ben je een snelheidsmonster en ben je toe aan een echte sportieve uitdaging, dan kan je mee met de wedstrijdploeg die elke woensdagavond en zaterdagmorgen trainen (en soms vaker). Het vaarseizoen loopt van eind april/begin mei tot begin oktober. In de winter zijn er ook trainingen, voor de ‘gewone’ jeugd en voor de wedstrijdgroep. Lees het boekje nieuwe leden2017 voor meer info.

Lid worden

De contributie voor het lidmaatschap van de Viking bedraagt. a: voor leden tot en met 17 jaar € 37,50 per kwartaal. b: voor leden van 18 jaar en ouder € 57,50 per kwartaal. Er wordt een éénmalig inschrijfgeld van € 15,00 berekend.
Inschrijving van nieuwe leden vindt plaats op de woensdagavond na de training. Om veiligheidsredenen dient ieder lid over een zwemdiploma te beschikken. Aanmelding van leden onder de tien jaar kan alleen plaatsvinden na overleg met de instructeurs.

Formulier wordt geladen ...

Algemene informatie

Alle voor de Viking bestemde correspondentie kan worden verzonden naar ons clubhuis op het sportpark Kadoelen.

Eén gedachte over “Informatie voor nieuwe leden

• 30 juni 2019 om 10:39
    Permalink

Hallo, ik woon en werk in Amsterdam Noord en ben op zoek naar een plek om gezellig te oefenen met het oog op langere tochten (bv op vakantie). Mijn (recente) ervaring is erg beperkt. Ik ben 58 jaar oud, dus niet echt een kandidaat voor wedstrijden… echt recreatief. Past dat in jullie club en zijn er anderen waar ik aan kan sluiten?
    met vriendelijk groet,