Lidmaatschap

AANMELDING / OPZEGGING

 

Aanmeldingsformulier en Machtigingsformulier

Voor inschrijving als lid dient het aanmeldingsformulier te worden ingevuld en ondertekend.

Tevens dient het “machtigingsformulier automatische incasso” te worden ingevuld en ondertekend.

Beide formulieren te sturen naar:

De secretaris van:                               Kanovereniging Viking

Vikingpad 40

1034 VG Amsterdam

Of per email naar:                              bestuur@kvViking.nl

 

Inschrijfgeld

Bij aanmelding dient een eenmalig inschrijfgeld te worden betaald ten bedrage van € 15,00.

Restitutie van het inschrijfgeld is nimmer mogelijk

 

Zwemvaardigheid

Om lid te kunnen worden, moet men over voldoende zwemvaardigheid beschikken. Hiervoor moet aan het bestuur een geldig zwemdiploma overlegd kunnen worden.

Het bestuur kan in voorkomende gevallen verlangen dat een zwemproef wordt afgelegd.

 

Opzegging

Opzegging dient schriftelijk te geschieden aan de secretaris. Opzegging is mogelijk per 30 juni en per 31 december van elk jaar. Het bericht van opzegging dient tenminste 1 maand voor deze data, dus op 31 mei of 30 november bij de secretaris te zijn ontvangen.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.