AANMELDING / OPZEGGING
Aanmeldingsformulier en Machtigingsformulier
Voor inschrijving als lid dient het aanmeldingsformulier te worden ingevuld en ondertekend.
Tevens dient het “machtigingsformulier automatische incasso” te worden ingevuld en ondertekend.
Beide formulieren te sturen naar:
De secretaris van: Kanovereniging Viking
Vikingpad 40
1034 VG Amsterdam
Of per email naar: bestuur@kvViking.nl
Inschrijfgeld
Bij aanmelding dient een eenmalig inschrijfgeld te worden betaald ten bedrage van € 15,00.
Restitutie van het inschrijfgeld is nimmer mogelijk
Zwemvaardigheid
Om lid te kunnen worden, moet men over voldoende zwemvaardigheid beschikken. Hiervoor moet aan het bestuur een geldig zwemdiploma overlegd kunnen worden.
Het bestuur kan in voorkomende gevallen verlangen dat een zwemproef wordt afgelegd.
Opzegging
Opzegging dient schriftelijk te geschieden aan de secretaris. Opzegging is mogelijk per 30 juni en per 31 december van elk jaar. Het bericht van opzegging dient tenminste 1 maand voor deze data, dus op 31 mei of 30 november bij de secretaris te zijn ontvangen.