Viking net naast de volleybalprijzen

Afgelopen zondag, 3 maart, heeft de Viking weer meegedaan aan het jaarlijkse gewestelijke volleybal toernooi.

Het team, bestaande uit Bob, Jort, Larissa, Scott, Hidde en Wouter (van MdR), begonnen het toernooi voortvarend door de eerste wedstrijden te winnen.

Tijdens de poule wedstrijden werd er helaas 1 maal verloren van ZP3 waardoor er helaas geen finaleplaats in zat.

Wat over bleef was de strijd om de derde plaats. De Viking moest het hier opnemen tegen ZP2. Tijdens deze strijd begon de Viking goed en stond er halverwege de wedstrijd een vijfpuntentellende voorsprong op het scorebord. Helaas werden er het laatste deel van de strijd teveel punten verspeeld waardoor ZP er alsnog met de prijs vandoor ging en voor de Viking er helaas geen prijs op te halen was.

Volgend jaar gaan we het nogmaals proberen.