Vikingtalent op trainingskamp

Afgelopen weekend hebben de jeugdige talenten van Viking hun eerste wedstrijd gevaren in het Duitse Essen. Voor allemaal een mooie ervaring en kennismaking met het internationale niveau.

Zaterdag 28 april vertrekken Ruben, Wessel, Naomi en Karin naar Gent, om daar een week hard te trainen. Ze zullen daar gaan varen, hardlopen, zwemmen en krachttrainen, om weer een stap vooruit te maken. En dichterbij hun concurrenten te kunnen komen.

Na het trainingskamp staan er weer volop wedstrijden op het programma: Zuidervaart, Gent, Groningen, Kampen en de Zaanregatta. Het trainingskamp is voor onze jeugd een eindsprint in de voorbereiding op deze wedstrijden. We zijn straks helemaal klaar om aan het drukke seizoen te beginnen.