Vikingpromotiewedstrijden

Uitnodiging voor:

Viking Promotiewedstrijden 15 augustus 2009

Beste Kanovrienden,

Jullie zijn allemaal van harte welkom op de Viking promotiewedstrijden 15 augustus 2009.

De Viking promotiewedstrijden zijn geschikt voor iedereen die kan kanoën. Zowel beginnende als ervaren vaarders, wedstrijdvaarders en toervaarders kunnen meedoen aan dit evenement. Plezier staat deze dag voorop.

Alle wedstrijden worden vlak bij het clubhuis van de Viking gevaren, vanaf het terrein van de club kunnen de meeste wedstrijden gevolgd worden door het publiek.

Het programma:

Start 10.00

· Team estafette

· Behendigheidsparcours

· K2 handicap race (100 m)

· Classic sprint (100 m)

· Tunnel race

Einde 16.00

Barbecue vanaf 17.30

Inschrijven kan via bijgevoegd inschrijfformulier (Excel). Kosten voor deelname zijn € 2,50 p.p. voor de hele dag.

Voor de estafette geldt:

· 2 vaarders uit de pupillen en/of aspiranten klasse

· 2 vaarders uit de junioren en/of senioren/veteranen klasse

· Ieder team bestaat uit 2 heren en 2 dames

Voor de K2 handicap race geldt:

· Minimaal 2 leeftijdsklassen verschil tussen beide vaarders

Bijvoorbeeld: sen + asp A of vet + jun B of jun A + asp B of …

Voor het behendigheidsparcours, de classic sprint en tunnel race kan worden ingeschreven per categorie (zie tabel). Indeling van klassen hangt af van het aantal inschrijvingen.

Inschrijven voor de afsluitende barbecue (incl. vlees, salades en stokbrood) kost voor kinderen t/m 12 jaar € 7,50 en voor volwassenen €10,00.

Stuur je inschrijvingen voor 5 augustus 2009 naar: entries@kvviking.nl. We zien jullie graag bij de Viking op 15 augustus.