Start vlakwater wedstrijdseizoen

Komend weekend gaat het vlakwater wedstrijdseizoen weer van start. Het team van Viking zal zich voor het eerst dit jaar laten zien op de Baldeney See in het Duitse Essen.

Met een ongekend grote deelname in de Jugend klasse (14-15 jaar) kunnen onze talenten zich meten de Duitse en Belgische leeftijdsgenoten. Bij de heren junioren B liggen er maarliefst 99 deelnemers aan de start op de K1 1000 meter. Aan Karin, Naomi, Julia en Ruben de uitdaging om een plaatsje in een van de finales te veroveren.

Bij de senioren is Viking vertegenwoordigd door Johanna Verwijst en Bram Brandjes. Ook zij trappen in Essen af met de kortebaan afstanden, 500 en 1000 meter en zullen ook de langebaan van 5000 meter varen.

Samen met trainers Niels, Sandra en Per zal de equipe naar Duitsland afreizen, ze zijn er klaar voor laat het seizoen maar beginnen!