Rowdy van Eerde, sportvrouw van het jaar

Sporters Noord in het zonnetje gezet
sporters2009

NOORD – In een volgepakt stadsdeelkantoor zijn de sporters van het jaar bekend gemaakt.
Tijdens het jaarlijkse Gala reikte een trotse portefeuillehouder Sport Chris de Wild-Propitius prijzen uit aan de sportman en sportvrouw van het jaar.
Daarnaast werden ook de talenten, de sportploeg en de vrijwilliger van het jaar in het zonnetje gezet.

Sportvrouw

Kanoster Rowdy van Eerde, van kanovereniging De Viking, werd uitgeroepen tot Sportvrouw van het Jaar. Het jonge talent presteert uitstekend en mikt op de Olympische Spelen van 2012 in London. “Ik wil er heel graag heen en ik ga er ontzettend mijn best voor doen”, liet ze in haar speech weten.

Wij feliciteren Rowdy van harte met het behalen van deze titel,en hopen dat in 2012 op deze titel van sportvrouw
van het jaar van Amsterdam-Noord de titel van sportvrouw van Nederland zal volgen!

Bron: Noord Amsterdams Nieuwsblad