Kanovakantieweek succesvol afgesloten

Afgelopen week is er verschrikkelijk veel en goed gekanoed op de club. Maar liefst 35 kinderen hebben in 5 dagen alle basisvaardigheden van het kanoën onder de knie gekregen.
Van maandag tot vrijdag zowel ’s ochtends als ’s middags
is er vreselijk gezellig en leuk gekanood. Op maandag was het nog een groot zwemfestijn waarbij wel 50x een boot moest worden geleegd (en ja, dat kunnen ze ook zelf), tot het examen op donderdag waarbij slechts door een ongelukkige is gezwommen. Op de afsluitende vrijdag is traditie getrouw Kolja (een van de trainers) in het water gegooid door de zeer enthousiate groep. Hopelijk genieten jullie allemaal zeer van de foto’s gemaakt op de woensdag op het grote kanaal en op donderdag tijdens de examens.

Voor iedereen die door deze foto’s ook zin heeft om te kanoën: iedereen is op woensdagavond om 19:00 van harte welkom op onze clubavond. Zeker iedereen die afgelopen week zijn diploma al heeft behaald!

Kijk voor alle foto’s op deze flickr site