Jaarvergadering

De jaarvergadering is weer aanstaande, per email hebben alle leden het jaarverslag ontvangen. Tijdens de vergadering zullen papieren exemplaren klaar liggen. Vergeet niet de ooit mooie traditie: na het vergaderen: varen! (zeker met het mooie weer van afgelopen weekend).

Ook staat in de kalender het complete programma van wedstrijden van 125m tot meer dan 100km.  Als je wilt weten wat de NKB in dit olympische jaar van plan is lees je het nkb-vlakwater-jaarplan-2008.

Uitnodiging tot het bijwonen van de algemene ledenvergadering van kanovereniging “VIKING” op zondag 17 februari  2008 in het clubhuis: Vikingpad 40 1034 VG  Amsterdam-Noord Aanvang van de vergadering om 10.00 uur. (enkel voor leden uiteraard)

Geen jaarverslag ontvangen? Stuur een email naar het bestuur.