Gewestelijk Volleybal Toernooi 2013

Beste sportvrienden,

Hierbij nodigen wij u uit tot deelname aan het 36e Gewestelijk Volleybal toernooi voor kanoverenigingen uit het Gewest Noord.

Het toernooi zal plaatsvinden op ZONDAG 3 februari tussen 10.00 en 15.30 uur in de sporthal te Wormer.

Inschrijving is mogelijk voor DAMES en HEREN teams. De minimum leeftijd voor deelname is 14 jaar.

De inschrijving sluit onherroepelijk op zaterdag 26 januari

Inschrijven via het inschrijvingsformulier op het prikbord.

Per vereniging kunnen onbeperkt teams worden aangemeld, maar bij een te grote deelname behoudt de toernooileiding het recht de inschrijving te beperken. Er zijn echter 4 normale speelvelden beschikbaar zodat dit onwaarschijnlijk is.

Het inschrijfgeld bedraagt € 20,– per team te voldoen op de toernooidag voor aanvang van de wedstrijden.

Per team dient een scheidsrechter geleverd te worden, dit hoeft geen officiële Nevobo scheidsrechter te zijn.

Wij rekenen op deelname van ALLE verenigingen.

Namens het Gewest Noord,

Tineke Biersteker

Claudia van ‘t Oever

P.S. wij hopen, dat jullie proberen een team (of meerdere) bij elkaar te krijgen en op tijd doorgeven, daar doe je de organisatie een plezier mee!