Ergometers Viking komen precies op tijd

Woensdagmiddag 6 januari zijn er drie nieuwe kano-ergometers afgeleverd bij de Viking. Gezien de ijzige omstandigheden op het trainingswater van onze club, komen de machines precies op tijd.

Viking was al in het bezit van een Dansprint ergometer, en heeft met dank aan Stadsdeel Amsterdam-Noord en twee sponsors, drie machines erbij kunnen kopen. Hiermee hebben we nu in totaal vier ergometers ter beschikking voor onze sporters. Op deze manier kan er de hele winter door optimaal getraind worden.

Tijdens die nieuwjaarsreceptie worden de ergometers officieel in gebruik genomen. Komende weken word er hard gewerkt aan het realiseren van een heuse ergometerruimte binnen het clubhuis. En wie weet staat er binnenkort wel een indoor-race op het programma.