Bosbaan Regatta 2007, uitslagen

De bosbaanregatta van 2007 was een fantastische strijd. Goede wedstrijden, mooie deelname en bovenal prachtig weer.

De grote winnaar van dit weekend van de Vikingers was Lisa van Looij. Zij won beide haar MK1 wedstrijden met grote voorsprong. Ook won ze bij de adspiranten B (een klasse hoger) een bronzen medaille in de K2 met Fenna Uiterwaal ( Frisia )

Ook Sandra Brandjes en Rowdy van Eerde wonnen goud (resp. op de 5000m en de 500m). Zij zorgende er voor dat de dames, flink in de minderheid wel de beste resulaten behaalden. Gelukkig wonnen ook Bram Brandjes en Vincent Kalf in de K4 goud (500m).

De goede lezer van de uitslagen ziet nog een opmerkelijke uitslag. Bij de lange baan zijn slechts 2 dames niet gefinisht. Bij de heren senioren alleen al haalden 8 vaarders niet het einde….  Maar dat is voor de heren blijkbaar een langzaam leerproces, bij de heren veteranen haalden maar liefst 17 van de 19 oude heren de finish.

Verdere medailles werden behaalde door (in willekeurige volgorde):

Walter, Steven, Pier, Scott, Rens, Jort, Bob, Robert en Levi

Op het moment dat de Regatta op zijn eind liep zorgden twee Vikingers voor een prachtig eind. in de B-finale  bij de heren senioren won Jort Muller met overmacht. Rick van Riemsdijk ronde het wedstrijdweekend prachtig af: Hij won in een zéér spannende strijd de 200m bij de heren senioren A

Bekijk alles in beeld (fotos) of tekst (de complete uitslag).