Barbecue na Viking promotie wedstrijden

Hoi Vikingers,

Als afsluiting van de Viking Promotie Wedstrijden, organiseert de Viking een Mexiacaanse Barbecue. Na een dag van hard varen, lachen, prijzen winnen, aanmoedigen en vooral gezellig kanoën, kun je bij de Viking lekker nagenieten van deze dag met een wel verdiende Barbecue met daarna gezellige muziek en gelegenheid om lekker te dansen.
Voor een compleet verzorgde barbecue met verschillende soorten vlees, stokbrood, salade en een toetje betaal je als volwassene €12,50, kinderen tot en met 12 jaar €7,50.
Ook als je niet komt varen maar wel zin hebt in een gezellige avond, stuur dan nu een mailtje naar Sandra Brandjes (sandra@kvviking.nl) en geef je op voor dit Viking feest!
De inschrijving sluit niet op 22 maar op 29 augustus, dat is dus morgen (of vandaag)!

Met vriendelijke groeten,
Pier Siersma