Historische foto’s van de Viking

Prachtige historische foto’s van kanovereniging Viking.

Deze foto’s zijn genomen in de 30’er jaren van de 20e eeuw, vlak na de oprichting van onze vereniging. Het clubhuis was toen gelegen vlak bij de draaibrug in de buiksloterdijk.Weet u meer van deze foto’s of heeft u meer foto’s van de geschiedenis van het kanovaren in amsterdam noord, laat het ons weten!

2 gedachten over “Historische foto’s van de Viking

• 14 september 2017 om 13:34
    Permalink

Bij het bekijken van foto-albums van mijn ouders kwam ik veel materiaal tegen.
    Mijn ouders zijn Adrianus Jacobus Blom en Cornelia Elisabeth Scheeres, terwijl zijn broer Pieter Martinus Blom eveneens actief was in de vereniging. Zij woonden toen Plejadenplein 29 en Nachtegaalstraat 76.
    Als U interesse hebt wil ik wel wat sturen.

mvg. A. Blom

• 29 januari 2018 om 20:40
    Permalink

Sorry, het heeft belachelijk lang geduurd, maar eindelijk staan de fotos van uw ouders op de website. Heel hartelijk bedankt!

Reacties zijn gesloten.