Dan zal de oliebollenavond op de Viking gehouden worden.

Onder het genot van een oliebol zullen ook de sporter en het talent van het jaar gehuldigd worden.

Pier betrokken bij een aanrijding

Pier Siersma is afgelopen maandag 19 december omstreeks 07:30 uur betrokken geraakt bij een aanrijding.

Hij is met zijn, voor ons bekende, ligfiets frontaal met een betonwagen in aanrijding gekomen. Hierbij is Pier deels onder de vrachtwagen vast komen te zitten.

Door hulpdiensten is Pier bevrijd en overgebracht naar het VU medisch centrum te Amsterdam.

Pier heeft bij deze aanrijding een gecompliceerde beenbreuk opgelopen waar hij aan geopereerd is. Ook heeft hij meerder snij- en schaafwonden opgelopen.

Pier ligt momenteel nog in het VU.

De Viking wenst Pier veel beterschap en wij hopen dat het herstel voorspoedig verloopt.

Kaartjes en bezoek zijn altijd welkom.

Voor bezoek zal er eerst met Sandra Brandjes contact opgenomen moeten worden zodat niet iedereen tegelijk bij Pier aan zijn bed staat. Bel: 06-41329862.

Amsterdam 4×4 Tournament

Het schema voor het komende toernooi is hieronder te vinden.

wedstrijdschema voor clubs.pdf

Om de wintermaanden door te komen is het altijd leuk om even een wedstrijdje te kanopoloën.

Daarom organiseert kanovereniging Viking Amsterdam zondag 15 januari 2012 het Amsterdam 4×4 Tournament.

Dit kanopolotoernooi zal gehouden worden in het Floraparkbad te Amsterdam-noord. Er kan gestreden worden in de eerste en tweede (samen met derde) klasse. Er zal, zoals de naam al zegt, in teams van 4 kanoërs gevaren worden.

Voor iedere klasse kunnen maximaal 8 teams ingeschreven worden.

Inschrijfgeld bedraagt €40,- per team.

Overnachten is eventueel mogelijk in het clubhuis van de kanovereniging (5 minuten met de auto vanaf het zwembad). Geef dit aan via het

De inschrijving is gesloten!

inschrijfformulier.inschrijfformulier asd 4×4 tournament.doc

Vul het formulier in en mail het naar entries@kvviking.nl

Tot 15 januari!

Contactpersonen: Bob Weppner of Rens Janssen

Adres:

K.v. Viking Amsterdam

Vikingpad 40

1034VG Amsterdam

e-mail: bestuur@kvviking.nl

Website: www.kvviking.nl

Floraparkbad

Sneeuwbalweg 5

1032VS Amsterdam

INSCHRIJVINGEN EERSTE KLASSE

Team Stad betaald
1 Kv Viking Amsterdam Amsterdam (NL)  x
2 Zwetplassers A Wormer (NL) x
3 Viking Venlo Venlo (NL) x
4 MdR A Uithoorn (NL) x
5 GKV Groningen (NL) x
6 Zwetplassers B Wormer (NL) x
7 Rijnland Leiderdorp (NL)  x

!!!DE TWEEDE KLASSE IS VOL!!!

INSCHRIJVINGEN TWEEDE KLASSE

TEAM STAD betaald