Bram en Sandra Brandjes winnen de NK K2 Mix Marathon

Bram en Sandra Brandjes hebben afgelopen Hemelvaartdag (25 mei 2017) het  Nederlands Kampioenschap voor K2-Mix én de Spaarne Wisselcup gewonnen. In een tijd van 1:25:19,591 (5120 seconden, dat je het maar weet) legde het duo de afstand als snelste af. Ze werden binnen drie en vijf minuten gevolgd door Wies Siffels en Milan Dekker van de Zwetplassers en Jouke Witteveen en Alexandra van den Elsen van RCC.

Bij de Masters was de top 3 een Brabantse monsterzege, Olaf Heijne en Elly Onnekes werden eerste, gevolgd door Esther van Lohuizen en Tonny Benschop en Ines Daniels en Jan Leysen op de dere plek.

Met dank aan KV Trekvogels voor de organisatie én de foto

Bij de K1 (gek genoeg voer men ook met K1) was de volgorde: 1. Hans Smits van Trekvogels, Koen van Ginkel van RCC en Sjef Schlapi van Ry (uit Denemarken).

De jaarlijkse K2 Mix marathon werd dit jaar voor de derde keer georganiseerd door kanovereniging Trekvogels.  De route ging over 19 kilometer en had maar liefs 4 overdragingen!

Bram en Sandra gefeliciteerd! Vooral Sandra, want die had al tijdje niet meer in een boot gezeten (al had ze wel hard getraind). Misschien een hernieuwde carrière in kanosport, Sandra?

Kijk voor meer foto’s op de site van kanovereniging Trekvogels