Viking succesvol op NK Langebaan

Het weekend van 16 & 17 juni stond in het teken van de wedstrijden in Kampen: de Hanzeregatta en het NK Langebaan. Bram is dit weekend zowel in de K1 als de K2 (met Olaf Heijne – Beatrix) kampioen geworden bij de heren senioren. Voor Nathan was dit zijn debuut op het wedstrijdvaren. Zowel Iris als Cartouche verdienen een speciale vermelding: Iris voer deze wedstrijd een klasse hoger bij de dames junioren B en wist daar zowel in de K1 als de K2 (met Saraï Bounaanaa – GKV) knap de derde plaats te veroveren. Cartouche voer een paar weken geleden op de Zuidervaart pas zijn eerste wedstrijd. Inmiddels heeft hij de overstap van een MK1 naar een K1 gemaakt en sleepte in Kampen een bronzen medaille in de wacht bij de heren aspiranten B.

Hieronder verslag van Cartouche zelf:

Dit was mijn tweede wedstrijd.
Ik vond het heel erg leuk .
Het was moeilijk, maar ik ben blij dat ik brons heb gehaald voor de club en voor mijzelf.
Ik zit pas een jaartje op kano en kan nu al zo goed Kanoën.
Insane natuurlijk. Maar dat komt door alle mensen die mij daarbij geholpen hebben.
( Melenie, Samanta, Pier, Daan en Jesse. )
Bedankt daarvoor.
En op de volgende wedstrijd ga ik ze pakken en verslaan met Eerste plaats.