(TEST) Inschrijven Frühjahrsregatta Essen (D) op 22-24 april 2016

Van vrijdag 22 april t/m zondag 24 april vindt op de Baldeneysee bij Essen (D) weer de jaarlijkse Frühjahrsregatta plaats. De inschrijflijst voor deze wedstrijd hangt vanaf vanavond op het prikbord in de hal van het clubhuis. Je kunt je tot en met woensdag 30 maart inschrijven.

Selectiemoment EK en WK Junioren en U23
De wedstrijden in Essen gelden als selectiemoment voor zowel het EK als het WK voor Junioren en U23. Als je aan deze selectie wilt deelnemen dan moet je dit vóór 1 maart melden bij de commissie kanosprint/marathon van het WSV. Overleg dit met je trainer.

Groene milieusticker voor Essen en Baldeneysee
De stad Essen en het regattagebied van de Baldeneysee liggen in een zgn. Umweltzone die alleen toegankelijk is voor auto’s die voorzien zijn van een groene mileusticker. In Nederland zijn er diverse websites waar je zo’n sticker kunt bestellen, de kosten liggen ergens tussen de 12 en 14 euro.

Bijlagen