KV Viking organiseert spetterend kanokamp

De laatste week van de zomer niets te doen? Ben jij veel liever buiten dan binnen? En ben je niet bang om nat te worden? Kom dan naar het spetterende kanokamp van kanovereniging Viking!

In de laatste week van de zomervakantie organiseert Kanovereniging Viking een zomer kanokamp. In 5 ochtenden of middagen leer je de basis van het kanoën. Met veel varen en vooral veel lol. Aan het eind van de week sluiten we af met het kano-examen voor je A-diploma; het bewijs dat je écht kan kanoën.

Voor jeugd van 10 t/m 14 jaar, zwemdiploma verplicht! Van 19 t/m 23 augustus van 10.00–12.00 of van 13.30-15.30 bij Kanovereniging Viking, Vikingpad 40 (sportpark Kadoelen), Amsterdam Noord.

Aanmelden vóór 15 augustus as. Voor meer informatie en aanmelden: mail naar jeugd@kvviking.nl. Wees op tijd met aanmelden, er kunnen maximaal 20 kinderen per dagdeel meedoen. Vol = Vol!

De kosten bedragen €35,- per kind voor 5 dagdelen (ochtenden of middagen) en €30,- voor elk volgend kind uit hetzelfde gezin.

inschrijfformulier kanoschool 2019