• Dit evenement is voorbij.

K2-Mix Marathon

10 maart 2017, 00:00

€6 – €12

Ook in 2017 organiseert KV De Trekvogels op  25 mei 2017  (Hemelvaart) de K2-Mix Marathon met de Spaarne Wisselcup  voor de winnaar.
Tevens kunnen deelnemers met een licentie van de Nederlandse Kanoverbond  een gooi doen naar het Nederlands Kampioenschap voor K2-Mix.

Er is een mooie nieuwe route uitgezet van 19 kilometer met 4 (!) overdraagpunten. De start zal plaatsvinden op het Spaarne, vlak bij het clubhuis van de Trekvogels.
(Zie  routekaartje op www.k2mix.nl )

Bij K-2 Mix Marathon Spaarne Wisselcup zal aan de eerst  aankomende 3 boten een bonus van
€ 50,-  worden uitgereikt, beschikbaar gesteld door luxe vakantiewoningen “De Vier Kroonen”  en “De Oude HBS”   te  Enkhuizen, echter  bij voldoende deelname in de Master-klasse worden de bonussen naar rato verdeeld.

Leeftijdsklassen:
– Junioren: t/m 17 jaar
– Senioren: 18 t/m 33 jaar
– Masters:  34 en ouder

Na afloop bieden wij een gezellig samenzijn, waarbij we onder het genot van een hapje en drankje, kunnen terugblikken op een mooie wedstrijd.
Voor alle deelnemers is er ook  dit jaar weer soep met het  bekende broodje kroket.  (Natuurlijk vergeten we de vegetariërs niet!)

Willen jullie dit bericht  + verwijzing naar de website voor inschrijving (www.k2mix.nl) doorsturen naar jullie leden, zodat we tijdig weten op hoeveel inschrijvingen we kunnen rekenen!

Sportgroeten,
KV Trekvogels / Haarlem