Volleybaltoernooi 2011

Afgelopen zondag heeft de Viking weer mee gedaan aan het Volleybaltoernooi voor kanoverenigingen. Er was één heren en één dames team van de Viking dat deelnam aan het toernooi. Voor de dames was het een toernooi om, waarschijnlijk, snel te vergeten. Helaas werden alle wedstrijden verloren en werden ze daarom laatste. Bij de heren was het begin al niet veel beter. Zo werden de eerste twee wedstrijden verloren. Daarna herpakten de mannen zich en sloegen ze terug door in de resterende vier poule wedstrijden drie maal te winnen en één maal gelijk te spelen. Hierdoor eindigde de heren als tweede in de poule en mochten ze gaan spelen om de derde en vierde plaats tegen de nummer twee uit de andere poule. In het begin kon de Viking goed meekomen maar halverwege werd de tegenpartij even wat beter en werd de achterstand iets vergroot. Aan het einde van de strijd kon de Viking weer goed meekomen maar konden helaas niet meer inlopen. Zo zijn de heren van de Viking dan ook als vierde geeindigd.