KV Viking organiseert spetterende kanoweken

Update 4: de ochtend cursus van 10-14 augustus is vol! (‘s middags is nog wel plaats!)
Er is nog wel plek bij de spelletjes drie dagen van 22-24 juli

NIEUW: de basiscursus wordt nu ook ‘s middags gegeven van 10-14 augustus. 5 dagen van 12:30 tot 14:30.

Deze zomer niets te doen? Ben jij veel liever buiten dan binnen? En ben je niet bang om nat te worden? Kom dan een van de spetterende kanoweken van kanovereniging Viking!

In de eerste (6-10 juli) en laatste week (10-14 augustus) van de zomervakantie organiseert Kanovereniging Viking een zomer kanokamp. In 5 ochtenden of middagen leer je de basis van het kanoën. Met veel varen en vooral veel lol. Aan het eind van de week sluiten we af met het kano-examen voor je A-diploma; het bewijs dat je écht kan kanoën.

Maar dit jaar bieden we nog meer cursussen!
in de tweede week (15-17 juli) van de vakantie bieden we de Ouder-Kind curus aan. Samen leer je in drie dagen de basis van het kanovaren in een wedstrijdboot.
Ook in de derde week (22-24 juli) ben je welkom: dan gaan we drie dagen lang allerlei spelletjes doen in, om en onder een kano!

Tenslotte bieden we de laatste week (10-14 augustus) van de vakantie een gevorderden cursus aan voor iedereen die al een kano-A-diploma heeft behaald! Snellere boten, meer km’s een echte uitdaging!

Voor jeugd van 10 t/m 14 jaar, zwemdiploma verplicht!  12.30-14.30 bij Kanovereniging Viking, Vikingpad 40 (sportpark Kadoelen), Amsterdam Noord (behalve de basiscursus van 10 tot 14 augustus, deze is van 9:30 tot 11:30).

Aanmelden uiterlijk 2 dagen voor aanvang.
Aanmelden graag via https://forms.gle/AT7VPDKPmUeZinnVA

Voor meer informatie mail naar jeugd@kvviking.nl. Wees op tijd met aanmelden, bij 20 deelnemers is de cursus vol.

De kosten voor de week cursussen bedragen €35,- per kind voor 5 dagdelen (ochtenden of middagen) en €30,- voor elk volgend kind uit hetzelfde gezin.
De ouder-kind curus is €50,– per duo en de kano-spel curus is €25,–.