Routebeschrijving

Routebeschrijving:

Komend vanaf noordelijke richting (de Coentunnel/ A8):

Neem de A10, ringweg Noord, richting Zeeburgertunnel (Utrecht/ Amersfoort). Neem de afslag S117, Kadoelen/ Landsmeer. Aan het einde van de afslag, bij de kruizing, rechtsaf. Je rijdt langs een benzinestation en langs de Mc Donalds. Er volgt een bocht naar links, na ongeveer 100 meter linksaf. Je komt nu op het Vikingpad. Direct na het bruggetje ligt het clubhuis van de Viking.

Komend vanaf zuidelijke richting (de Zeeburgertunnel):
Volg de A10 richting Zaandam/ Leeuwarden. Neem de afslag S117, Kadoelen/ Landsmeer. Aan het einde van de afslag rechtsaf. Je rijdt langs de BP, bocht naar rechts, onder het viaduct door. Je rijdt langs een benzinestation en langs de Mc Donalds. Er volgt een bocht naar links, na ongeveer 100 meter linksaf. Je komt nu op het Vikingpad. Direct na het bruggetje ligt het clubhuis van de Viking.

Een kaartje